lauantai 21. maaliskuuta 2009

without a trace

Öitä! Päättelin tässä tylsyydessäni tulla vähäsen bloggailemaan. Lainasin kaverilta sen yhtä puna-harmaa-ruudullista paitaa ja olen nyt kuljeskellut se päällä pari päivää. Ja voisihan tähän vielä lisätä että olen aaaaaaivan rakastunut ruutuihin ! (Saisinkohan suostuteltua kaverin myymään sen paidan mulle >:D?)

No kuitenkin, tän postauksen pointti oli näyttää mun pärstä niille, ketkä ei lukeneet mun ekaa blogia. Naamake näyttää tältä :

Tollanen mulkosilmä täällä kirjottelee. Tossapa nyt näkyy vähäsen sitä paitaa, mutta napsinpas aikani kuluksi äsken lisää ja seuraavassa kuvassa näkyykin päivän asuni. (Tosin hengasin vaan kotona koko päivän.. Sen takia vähäsen kämänen.)

Ja tässä näkyy ruutukuvio vähän paremmin;


Siinä. Rakastan tota paitaa ihan liikaa.


(Vaikka se ei istu ja näytän siinä entistäkin isommalta.. Mutta rakkaus se on!)

Noniin. Ehkäpä nyt ois aika mennä nukkumaan. Eihän se kello ookkaan ku vasta puol neljä.

Jeje

2 kommenttia: